назад

bTV поставя на фокус добрите дела

Публикувано на в категория: Телевизия

Източник на снимка(и): bTV

 

bTV Media Group поставя началото на новия си социално отговорен проект „Добрият пример“, за да популяризира целогодишно инициативите, които доказват, че доброто се случва навсякъде около нас и има силата да променя света всеки ден, благодарение на всяко индивидуално усилие. 

От 12 септември bTV ще насочи светлините на прожекторите към на пръв поглед обикновени хора с кауза и послание от цялата страна, които чрез примера си вдъхновяват малки и големи да продължават да предават добрите дела нататък.

До Световния ден на почистването (World Cleanup Day 2020), който ще се проведе на 19 септември, зрителите, слушателите и онлайн потребителите на всички bTV платформи ще се срещнат с доброволци, които години наред работят неуморно и посвещават личното си време, за да почистят и преобразят любимото място за отдих или да възстановят потънала в забрава хижа; с артисти, вдъхновили цяло село с благородни инициативи; с отбор деца, обединени от спорта въпреки пандемията и разстоянията; с хора, засаждащи бъдеще, и такива, променили личния си свят в стремеж да живеят с нулев отпадък и с отговорност към природата.  

„Забързаният начин на живот често ни кара да забравяме колко е лесно да бъдем добри. Пандемията от COVID-19 пък осуети националната ни акция по почистване тази година. Всичко това обаче ни мотивира да предложим нови възможности за доброволчество. Новият ни социално отговорен проект „Добрият пример“ е естествено продължение на емблематичната инициатива „Да изчистим България заедно“, защото основният фокус отново е насочен върху личната отговорност - към природата и околните, и приноса в грижата за бъдещето и възпитанието на децата. Заедно с любимия ни талисман Зеленко продължаваме да подкрепяме различни обществено полезни и градивни инициативи, свързани с екологията, грижата за децата и техните права, подпомагането на хората в нужда и риск и много други, за да вдъхновим още много добри примери“, каза Мария Лазарова, мениджър „Социални проекти” в bTV Media Group. 

И тази година bTV Media Group участва активно в Световния ден за почистването, който в ситуацията на пандемия няма да се проведе чрез традиционните масови акции, а се фокусира върху индивидуалните усилия на милиони доброволци да променят света, в който живеем. В подкрепа на глобалното събитие медията ще стартира пилотна инициатива с фокус върху проблема със замърсяването с цигарени фасове както в природата, така и по улиците на България. За целта, в сърцето на 6 местности, почистени и облагородени от емблематични акции на „Да изчистим България заедно“ през годините, ще бъдат позиционирани специални контейнери за събиране и впоследствие - рециклиране, на един от най-големите замърсители в света – фасовете. Контейнерите са с обща вместимост от половин милион тютюневи угарки и имат за цел да подкрепят усилията на доброволците в Световния ден за почистването да премахнат от лицето на Земята един милиард вредни фасове.