назад

Новият албум на The Weeknd бележи бързи успехи

Публикувано на в категория: Музика
 

Новият албум на The Weeknd регистрира първи успехи.

Музикалната колекция на канадеца, озаглавена After Hours излезе на 20-ти март и още в първите 24 часа след премиерата си албумът постигна впечатляващи резултати в дигиталните платформи.

В Apple Music той е поръчан милиони пъти, а в стрийминг платформата Spotify цифрите са изумителни.

В деня на премиерата на албума (20.03) всички 14 парчета от него са генерирали над 59,06 млн. стрийма. В резултат на това, в същия ден After Hours се изкачва до #7 в Top 10 и до #10 в Top 15 в списъка с най-стриймвани тракове глобално за деня в платформата.

Припомняме, че албумът-рекордьор на всички времена с най-много стрийма в първите си 24 часа в Spotify e Scorpion (2018) на Дрейк. Тогава той генерира 132,38 млн. стрийма в деня на премиерата си, но с почти двойно по-голям брой тракове от албума на The Weeknd – 25. 

Освен Scorpion, най-големите дебюти на албуми в Spotify са на Thank U Next (2019) на Ариана Гранде (12 парчета) и 2 албума на Пост Малоун: Hollywood’s Bleeding (17 парчета, издаден през 2019) и Beerbongs & Bentleys (2018). Интересното за тях е, че всички са издадени от звукозаписната компания Republic Records, част от семейството на Universal Music Group.

Пред няколко часа The Weeknd пусна видеото към още един сингъл от новия си албум, “In Your Eyes”, което вече е гледано над 3 млн. пъти в YouTube. Само за няколко часа скандалното видео превзе онлайн пространството и е сред най-бързо набиращите популярност нови видео проекти.

Албумът After Hours е наличен за стрийминг и сваляне в дигиталните платформи и на CD в онлайн магазин MusicMall.bg.

Още новини