назад

Днес отбелязваме Международния ден на радиото

Публикувано на в категория: N-JOY
 

На 13 февруари се отбелязва Международният ден на радиото. 

С празника се отчита уникалната способност на тази медия да се докосва до живота и да сближава хората навсякъде по земята. 

Радиото достига до огромен брой слушатели, независимо от образованието, социално-икономическия им статус, пол или възраст.  

Денят е честван за първи път през 2012 г., след декларация на Генералната конференция на ЮНЕСКО и по-късно е обявен като Международен ден от Общото събрание на ООН.

Световният ден на радиото има за цел да се повиши информираността за значението на радиото, насърчаване на лицата, отговорни за взимането на решения за предоставяне на достъп до информация чрез радио и подобряване на работата в мрежа и международното сътрудничество между радио- и телевизионни оператори.

Честит празник колеги и слушатели! 

Защо 2019 определено е годината на аудиото?

Радиото достига до повече от 70% от населението на дневна база из Европа;  

86% от потребителите по света слушат музика по радиото;  

Подкаст слушателите прекарват по 1ч %%минути, слушайки подкасти на ден;  

60% от подкаст слушателите са си купили нещо от подкаст реклама;  

В световен мащаб средностатистическият потребител прекарва по 2,5ч. на ден, слушайки музика; 

Радио N-JOY е най-слушаното музикално поп радио в цяла България. 

Това сочат последните данни на пипълметричната агенция ГАРБ за месец ноември 2018 година. 

Радио N-JOY заема първа позиция по рейтинг и най-много слушани минути на дневна, седмична и месечна база във всички възрастови категории: 15-25, 15-54, 25-45 годишни в градска среда, както и 18-34 и 15-69 годишни в цялата страна. 

Лидерът в радиоефира заема първа позиция като е почти три пъти по-слушан от следващото по слушаемост радио от хора на възраст между 18 и 34 години в градовете. 

Абсолютният лидер във всички изследвани възрастови групи на територията на страната* отбелязва най-голям аудиторен дял във възрастова категория 18-34, отговарящ на 20,6% за цялата страна и 21,9% в градска среда. 

Заедно с музикално-информационното bTV Radio, N-JOY също се нарежда в топ 5 на най-слушаните радиа в столицата на седмична и дневна база. 

През 2018 г. bTV Radio Group едни от най-мащабните и успешни кампании в историята си, които се увенчаха с голям успех. bTV Radio Group, обединява радиата N-JOY, bTV Radio, Z-Rock, Jazz FM и Classic FM, изпрати 2018 г. с ново техническо обезпечаване на всички радиостанции и иновативна, съдържателна и рекламна синергия между радио групата, водещия канал bTV и дигиталните платформи на bTV Media Group. Добрите практики, създадени през 2018 г., ще намерят своето място и през 2019 г., а много от тях ще бъдат развити и надградени с нови елементи.