назад

Lil Pump пусна дългоочаквания си нов сингъл

Публикувано на в категория: Музика
 

Само преди дни Lil Pump пусна новия си сингъл.

Парчето “Esskeetit” идва придружено с атрактивно видео и продължава традицията да рапъра да прави хитове с огромен успех.

Основавайки се на страхотна продукция с разтърсваща енергия, Pump пуска едно от най-завладяващите си парчета.

Това е неговата визитна картичка, неговият химн, мотото за 2018 г.

“Esskeetit” е първият сингъл от втория албум на Pump, който бързо стана едно от най-дългоочакваните издания за 2018 г.

Lil Pump, чийто двойно платинен хит “Gucci Gang” оглави класациите в Северна Америка и света, достигна над 2 милиарда слушания и гледания, и над 650 000 продажби на едноименния си албум (който излезе през октомври 2017 г). Изпълнителят влезе в класацията за албуми Billboard 200 на трета позиция, а албумът му стана най-слушания за първата седмица от излизането си.

Влиянието на “LIL PUMP” изстреля 17-годишния Pump до челната позиция на Billboard’s Emerging Artists. Той приключи 2017 г. с разпродадено турне от 27 дати в САЩ и профил в престижното списание Forbes, „Веднъж сензация в SoundCloud, Lil Pump се доказа като претендент за Hot 100”. Лавина от статии от XXL, Complex, Rolling Stone, Fader и много други, и обширен профил в The New York Times, който определя Pump като гласът на “SoundCloud rap” жанра.

Определящият кариерата на изпълнителя сингъл “Gucci Gang” се изкачи на трето място в Billboard Hot 100 и второ в Hot R&B/Hip-Hop. Парчето задържа втората позиция в класацията на Spotify в САЩ и 12-та в Global Chart. Официалното видео към хита натрупа над 735 милиона комбинирани гледания в YouTube до момента. Успехът на “Gucci Gang” е подчертан от ремикси, с участието на някои от най-горещите артисти в момента като Remy Ma, Ozuna, French Montana, J Balvin, Bad Bunny, Gucci Mane и 21 Savage, което утвърждава мястото на младия изпълнител в съвременната поп култура.

Дебютният албум на Lil Pump се състои от 15 парчета, 5 от които имат над 40 милиона слушания в Spotify: “Gucci Gang” (356 млн.), “Flex Like Ouu” (88 млн.), “Boss” (86 млн.), “D Rose” (73 млн.) и “Molly” (50 млн.).

В YouTube Pump успя да увеличи последователите си от 150 000 само преди година, до 6,2 милиона в момента. За 12 месеца рапърът получи удивителните 1,2 милиарда гледания общо на клиповете към парчетата “Gucci Gang” (735 милиона), “D Rose” (143 млн.), “Boss” (110 млн.), “Flex Like Ouu” (73 млн.), and “Molly” (39 милиона).

За Lil Pump:

С отличителните си розови и руси расти, зловещи татуси и харизма на супергерой в излишък, Lil Pump (роден на 17-ти август 2000 г.) се издигна чрез своята хип-хоп музика като торнадо, като натрупа над 2 милиарда показвания, които продължават да се увеличават. На 16-годишна възраст изпълнителят обединява усилия с компанията Tha Lights Global, с помощта на която успява да натрупа над 200 милиона пускания на песните си в Soundcloud с парчетата “Flex Like Ouu”, “Boss”, “D Rose”, и “Molly”. Но сингълът, който получи най-голям успех, е платиненият “Gucci Gang”, който оглави класациите в Северна Америка и Европа, и се класира на 2-ро място в Spotify Chart САЩ и 12-то в Global Chart, а видеото му има над 735 милиона гледания в YouTube.

Сингълът “Esskeetit” на Lil Pump излиза чрез Warner Bros. Records.