назад

Бионсе – най-влиятелна в социалните медии

Публикувано на в категория: Музика
 

Бионсе беше определена за най-влиятелната знаменитост в социалните медии.

По информация на експертите от D’Marie Analytics всеки пост на звездата струва повече от 1 милион щатски долара.

Анализаторите са използвали специален алгоритъм, чрез който да изчислят приблизителната стойност на публикациите на певицата във Facebook, Twitter и Instagram.

Изчисленията са на базата на броя последователи, достигнатите потребители, автентичността на съдържанието, ангажираността на последователите и честотата на кликване, която измерва колко хора достигат до поста в социалната медия, използвайки линк от друг сайт.

В изследването си експертите са достигнали до извода, че пост на Бионсе би могъл да генерира 1 милион щатски долара, което я прави първата знаменитост постигнала тези резултати.

Стойността на публикациите на певицата се покачиха още повече през февруари, когато анонсира, че е бременна с близнаци. Снимката, разкриваща наедрялото й коремче, на фона на украса от цветя, събра 6,4 млн. харесвания за по-малко от 8 часа. Така изпълнителката подобри рекорда на Селена Гомес от миналия юни, която тогава получи за своя рекламна снимка на безалкохолна напитка в Instagram 6.3 млн. лайка. Към настоящия момент постът на Бионсе за втората й бременност има почти 11 млн. харесвания.

„Страхотно е да видиш личност, която рядко използва социалните медии, да публикува нещо уникално, необвързано с търговска марка, да се превръща в най-ценената личност в социалните медии за рекламодателите“, заяви Франк Спадафора от D’Marie Analytics и добави:

„На практика вярвам, че благодарение на редките публикации и подбраното съдържание, тя успява да предизвика този огромен интерес у аудиторията. Това е нагледен урок за онези, които прекаляват с рекламно обвързаното, неинтересно и необмислено съдържание, просто за да са в полезрението на публиката. Тези дни по-малкото, наистина е повече“.

Все пак Бионсе, която често споделя снимки от работата си и живота на семейството си с рапъра Джей Зи и дъщеричката им Блу Айви, със своите 98,7 млн. не е най-следваната потребителка на Instagram. Там първенството се държи от Селена Гомес, която има 116 милиона последователи. По данни на D’Marie обаче всяка от публикациите на Гомес са на стойност около 775 000.

Данните бяха разпространени преди Бионсе и Джей Зи да отпразнуват във вторник деветата си годишнина като семейство, публикувайки нова версия на песента си „Die With You“, в клипа за която са включили и нови кадри от личния си домашен видеоархив. 

Публикация, споделена от Beyoncé (@beyonce) на %месец %-ден %година в %-часа:%минути%сутрин/вечер ST

Още новини