назад

За месец кампанията Зелена идея събра над 400 предложения как да запазим красотата на родната природа

Публикувано на в категория: Еко
 

Инициативата „Зелена идея” с над 400 предложения за месец как да запазим красотата на родната природа

Месец след старта на „Зелена идея”, по инициативата на N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM, Classic FM и Министерство на околната среда и водите (МОСВ), проектът събра над 400 уникални гледки и идеи от слушателите за това как да запазим красотата на българската природа.

В разгара на лятото все повече слушатели се включват в кампанията с впечатляващи снимки и предложения за българското Черноморие. Многобройни са любителите на родните планини, които споделят своите преживявания и идеи за Витоша, Рила, Пирин, Стара планина, Странджа, Родопите. Така в инициативата„Зелена идея” се разкрива много богата и разнообразна палитра от красиви кътчета в българската природа, а на специалния сайт на кампанията www.zelenaidea.bg, всеки може да гласува за идеите, които са го впечатлили най-много и би искал да подкрепи.

Да прекарваме повече време в планината, защото тя зарежда с позитивна енергия, призовава Александра Иванова. С идея да се създадат по-благоприятни условия за животните в зоопарковете, в „Зелена идея” се включва Диана Дюлгерова. Кампанията вдъхнови Ивелина Димова да създаде натюрморт (приложена снимка), с който да изрази идеята си за използване на био енергия.

До 23 ноември 2012 година всички слушатели на N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM и Classic FM могат да се включат в кампанията като споделят своята зелена идея на специалния микросайт на кампаниятa. Участието може да се осъществи чрез публикуване на снимка и текст към нея след безплатна регистрация.

Основната цел, която си поставя „Зелена идея” – по забавен и приятен начин да насочи вниманието към уникалните места в българската природа. Трите най-добри идеи ще спечелят страхотни награди – висок клас цифрови фотоапарати и екскурзии до едни от най-красивите кътчета в българската природа.